fredag 7. november 2008

Tanker før en premiere

En gammel drøm er gått i oppfyllelse! I en alder av 42 skal jeg endelig få prøve meg som skuespiller! En uke til premiere, og nervene er i aller høyeste grad på plass. Det er derimot ikke replikkene. Har alltid tatt ting så fort og lett, men nå klarer jeg ikke få de enkleste ord til å sitte i hodet. Hva er det som har skjedd? Har hjernen tatt pause? Jeg er da ikke SÅ gammel selv om jeg skal spille bestemor? Riktignok husker jeg enkelte replikker, men de har en lei tendens til å komme på feil tidspunkt. Litt uheldig med tanke på sammenheng og helheten i stykket… Må nok bare pugge og pugge. Intens øvehelg kommer nå, tenker alt virker bedre til mandan!
Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.