lørdag 8. november 2008

Når kommer sommerfuglene?


Endelig er vi i gang:) Eller vi har jo holdt på en god stund, men det er ikke lenge igjen til vi skal vise oss frem. Johooo. Gleder meg så mye at jeg til og med har blitt syk, men the show must go on. Hihi. Akkurat nå går alt bra, har ikke fått besøk av noen sommerfugler enda. Men de kommer vel når det nærmer seg, og da er de ikke akkurat små sommerfugler. STORE, STORE sommerfugler. Jaja jeg veit ikke helt hva jeg skal skrive så jeg får vel bare gå å spise kremboller jeg da.mmmmmmmm;)Eller bananer, eller sjokolade eller is eller nei jeg veit ikke alt er jo så godt. Vanskelig å bestemme seg. Får håpe jeg har klart å bestemme meg når dagen nærmer seg... Ingrid-Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.