mandag 22. mars 2010

Så var det siste forestilling for denne gang...




Fem forestillinger med "Prøysens verden i skjemt og alvor" er overstått. Det er litt vemodig faktisk at alt er over, for det har vært utrolig gøy å være med.


Jeg stiftet først bekjentskap med teatergruppa, Strømlingen, høsten 09. Hilde og jeg satt på kafe og tok en matbit da hun fortalte at teatergruppa hun var med i skulle sette opp en Prøysen forestilling. Halvt Hedemarking som jeg er, ble jeg interessert, og ble invitert til å være med på en øvelse for å se hva dette var...
Og så var det gjort... Det ble øvelser hver søndag og litt hyppigere øvelser i ukene før premieren.


Jeg ble tatt veldig godt i mot og det har vært flott å få bli kjent med den kreative, sangglade og hyggelige Strømlingen-gjengen.


Jeg takker for mye moro og noen lærerrike måneder. Så får tiden vise om det blir flere oppsetninger.. :)


Hilsen May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.